Utbrytarkungen har slagit till igen!

Jaha.. ännu en vecka har passerat. Den här veckan har det ganska mycket. I måndags var Havanna ute och gick med amanda medans jag mockade! Jag fick även besked om att jag ska få börja skritta galningen! så de känns bra.
i tisdags på väg in från boxen smiter hon ut ifrån stallet och tar en egen liten racer tur i en av de tomma hagarna bakomstallet! Alla springer dit och är galna utom jag som går och skrattar!
Tis kväll bar de även iväg till Ribby för några öl med Fernholm, Ronja, Linnie & Michis. På ribby befann sig även Verson, Hasse och deras kompisar. Hasse informerade oss om att senast han hade varit på berga hade han sett sprit i vårat toa tak å trott att de va vårat men icke! (de stämde också för väl på berga hittade vi sprit efter Ronja raserat hela taket! sen har jag absolut ingen aning om vbar de tog vägen! Antar att någon drack upp det?!)
Iaf fick Linnie kontakt med en bösare och vi fick skjuts av dem tillbaka till berga sen. Vad Linne hittade på med en av bösarna senare under natten behöver vi inte gå in på!
Onsdag lyckades Victor ramla på en trotoarkant och göra ett hål rakt in iknät som han sedan vägrade göra rent! Samtidigt gick brandalarmet för andra gången den här veckan!!
Torsdag var de Hallowen fest de var riktigt kul och vi skrämde skiten ur en del på våran skit läskiga spökrunda! Hahaha

Så nu vare lov och sedan praktik i 2 veckor då!
Hej svejs / Moberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0