Reserv Dansken?

Jaha, länge sen då. Veckan har varit galen. Vi har suttit i datasalen och spelat CS med skit hög volym på "projektor högtalarna", dränkt owe i vatten mm..

Owe har också köpt ett Guitar Hero som vi har suttit och spelat på, galet roligt och mitt i allt får jag för mig att jag ska dränka towe! :P Så jag tar duschslangen och sprutar iskallt vatten på henne!
Owe har fått utstå många saker den här veckan förutom att bli dränkt. Fernholm har arslat hennes mössa ungefär 4ggr, vi hittade gammal makrill under hennes bokhylla som luktade faan! Vad nu den gjorde där?! och lite till.

Min kära häst är fortfarande sjuk och har blivit utbrytarkung! Hon försökte rymma ur sin lilla sjukhage och hade sönder staketet, så nu får hon stå i ute box!
Maria ramlade av igår när vi var ute och red (jag red Donna) och fick åka till akuten för hon flög rakt ner i ett 2m djupt dike och gjorde illa armen och axeln men ingenting var brutet.

Reserv Dansken terrar min telefon och Victor har lovat mig att jag ska få åka med på streetrace imorgon kväll. Får väl se hur det blir med den saken :P

Puss & Knull Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0