Berga i ett nötskal

Ja, imåndags flyttade vi in. De var ganska rörigt och mycket grejjer. På kvällen gick jag, Fernholm, Maria & Milla till ribby för att ta en öl. De va najs, när vi skulle gå ringer Bengtsson mig å frågar vart vi är. Han hade nämligen hört rykten att vi skulle vara där.
Han tvingar oss att stanna å ta en till öl. Sen vart de inte bara en till öl utan lite annat också. Jag å Fernholm vart rätt dragna å tänkte att nu kan vi fan inte åka tillbaka till Berga! Då kom Bengtsson på att han hade ju 1 ½ 70´s hemma! Ja! Så då tog vi tåget till ösmo å fortsatte där! Det var riktigt trevligt! Emma & Evve kom också! Sedan sov vi där å upp kl.06.00 för att hinna med bussen till skolan och inte komma försent!
Det var en riktigt rolig kväll! :)

Igår var jag och kollade på en motorcykel också. En Kawasaki GPZ 500S. Den var riktigt fin å inte en repa på. Så nu har jag en till cykel i garaget :D
På vägen hem var dock inte lika kul, jag och pappa fick punka å fick stå å vänta i 1h i regnet på att morsan skulle komma med ett släp. Men det var roligt. INTE

Men ha de så bra alla mina små kyklingar! / Moberg


Kommentarer
Postat av: Berga

och Natalie Fernholm knulla Bengtsson, glöm inte de ;)

2008-08-24 @ 12:57:03
URL: http://www.berga.naturbruksgymn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0